Van werkbaar naar merkbaar

Durf jij te stellen dat je een merk beheert? Gefeliciteerd! De eerste stap is gezet: erkenning. Je hebt een belangrijke horde genomen, maar nu is het tijd om werk van je merk te maken. 

leadgeneratie-campagne

Je bedrijf draaiende houden vergt discipline. Waar buitenstaanders misschien denken dat het je allemaal aan komt waaien, weet jij als ondernemer wel beter. Gestructureerd en op je eigen tempo bouw je je onderneming uit. Je maakt het werkbaar voor jezelf en je medewerkers. Maar een succesvol bedrijf is nog geen succesvol merk. Daarvoor moet je het eerst merkbaar maken.

Samen groeien

Een bedrijf = een merk. Dat betekent nog niet dat je doelgroep daarvan doordrongen is. Met als risico dat er een oppervlakkige en kwetsbare relatie ontstaat, waar beide partijen onvoldoende waarde aan hechten. Maar weet je je merk zo neer te zetten dat het duidelijk is en blijft waarom jullie elkaar nodig hebben? Dan groeit je merk mee met je bedrijf en word je onmisbaar.

Merkbare relatie

Merkbaar zijn begint bij onderscheidend vermogen. Ontleed wat je bedrijf succesvol maakt en verpak dat in je merk. Daarna is het aan jou om je merk structureel onder de aandacht te brengen. Ook dat doe je op je eigen manier en eigen tempo. Je maakt het merkbaar voor jezelf. Of je nou groots uitpakt of klein begint; maak werk van je merk!