Merkwaardige blogs

public-relations-klantloyaliteit

Merkwaardige Ondernemers #3 – De Onopmerkzame

In deze blogserie licht MerkZe een aantal merkwaardigheden uit. In deze editie is het de beurt aan: de onopmerkzame ondernemer.

website-voor-klantloyaliteit

Merkwaardige Ondernemers #2 – De Onopgemerkte

In deze blogserie licht MerkZe een aantal merkwaardigheden uit. In deze editie is het de beurt aan: de onopgemerkte ondernemer.

verkoopstrategie

Merkwaardige Ondernemers #1 – De Merkloze

In deze blogserie licht MerkZe een aantal merkwaardigheden uit. In deze eerste editie is het de beurt aan: de merkloze ondernemer.

website

App je even?

Aandacht is een groot goed. Terwijl het maar een kleine moeite hoeft te zijn. Een kort moment van bezinning kan genoeg zijn om gedachten te ordenen en te beseffen waar het om draait. En dat geeft je een gerust gevoel. Ook als het om je merk gaat.

SEO-strategie-verkoop

(Terug) naar de tekentafel

Ondernemen is een soort achtbaanrit. Waar geen einde aan komt. Inclusief de angst, onzekerheid, euforie, hoogtepunten en dieptepunten. Wat doet dat met je merk?

zoekmachine-optimalisatie

De route naar merkbewustzijn

Aandacht. Stilstaan bij wat je doet, waarom je dat doet en hoe je dat doet. Het is een simpele manier om de essentie van je ondernemerschap bloot te leggen. Dit blog is je startpunt!

klantloyaliteit-verhogen

Toe aan rust? Merk bewust!

Veel ondernemers willen ‘iets’ met marketing. Maar het komt er zo 1, 2, 3 niet van. Terwijl het juist in 3 eenvoudige stappen geregeld kan zijn. Met een merkprofiel, merkdoel én een activiteit.

leadgeneratie-campagne

Van werkbaar naar merkbaar

Durf jij te stellen dat je een merk beheert? Gefeliciteerd! De eerste stap is gezet: erkenning. Je hebt een belangrijke horde genomen, maar nu is het tijd om werk van je merk te maken.

Loyaliteitscampagne

Waar een bedrijf is, is een merk

Of je nu een ZZP-er bent die het moet hebben van personal branding of een ondernemer in het MKB waarbij de mond-op-mond reclame wel snor zit. Er is een merk voor iedereen!

content-marketing-strategie-verkoop

De aarde is plat(geslagen)

In de waan van de dag ontbreekt het al snel aan overzicht. Zodra je een beetje afstand neemt, overzie je het allemaal beter. En zo werkt het ook met je merk!

leadgeneratie

Een onvoorwoordelijk merk

Bij ondernemers zit het merk vaak tussen de oren. Maar hoe breng je dat merk onder A: woorden en B: de aandacht? Het hoeft écht niet ingewikkeld te worden.

naamsbekendheid-vergroten

Boven het maaiveld, onder de aandacht

Geen merk is gelijk. En dat is maar goed ook! Want dat geldt ook voor mensen, die wel of niet passen bij je merk. Beken kleur en er gaat een wereld voor je open.

advertentie-verkoopstrategie

Ga voor ambassaduurzaam

Als eendagsvlieg is een merk de moeite niet waard. Door geduldig en doordacht te werk te gaan bouw je pas écht wat op. Jouw merk als lopend vuurtje.